Persoverzicht april 2020

Hoofdzetel KBHB - Secrétariat Général URBH: rue des Français, 373/13 – 4430 Ans - Tél : 04/250 63 66 – Fax : 04/250 63 76 – urbh@handball.be Moons van harte te bedanken en ik kan hem verzekeren dat ik zal waken over de verderzetting van de uitstekende samenwerking van de Ligue Francophone de Handball en de Vlaamse Handbalvereniging. Ik wil beide vleugels danken voor hun steun en hun vertrouwen in mijn persoon. Er zijn nog mensen zijn bereid om zich te engageren. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Aangezien handbal een teamsport is wil ik met ons team van bestuurders vooruitgaan” zegt Jean-François Hannosset . De sport verder laten groeien en ontwikkelen is een ambitie van de nieuwe voorzitter. “Ik zou graag meer mensen aan het handballen krijgen zodat onze handbalfamilie verder groeit. De verdere ontwikkeling van het jeugdhandbal is een andere ambitie. Ik merk als coach van de U12 van Floreffe hoeveel plezier de sport met zich meebrengt en tegelijk hoe jongens hongerig zijn. Ik hoop dat ik door het opnemen van deze verantwoordelijkheid spelers en speelsters kan inspireren en hen kan aantonen dat niets onmogelijk is. Tegelijk inspireren die spelers en speelsters mij eveneens. Kijk maar naar de Red Wolves waar de jeugd opstaat, waar jonge spelers kansen krijgen en grijpen. Waar jonge spelers verantwoordelijkheid opnemen. Ik hoop dat de Black Arrows zich tijdens mijn voorzitterschap verder kunnen ontplooien en dat we middelen kunnen vinden om de meisjes dezelfde kansen te bieden. Maar ik ben ook realist. Laat ons stap per stap te werk gaan zonder boute uitspraken te doen” besluit de nieuwe voorzitter.